تبلیغات
کیوکوشین کاراته اروپا IFK - مکمل های مورد نیاز برای کیوکوشین کار

آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

کیوکوشین کاراته اروپا IFK - مکمل های مورد نیاز برای کیوکوشین کار

آموزش کیوکوشین کاراته IFK به مربی گری سنسی موسی دادرسی سیسی

آموزش کیوکوشین کاراته اروپا IFK به مربی گری سنسی موسی دادرسی دارنده حکم مربیگری از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران
روزهای زوج هفته : شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه هرهفته
از ساعات 15:00 الی 18:00 در سالن ورزشی شهر سیس
اوس
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نسخه ی موبایل
تبلیغات
تبلیغات

نظر سنجی

عاشق کدام ضربه پا در کاراته هستید؟







موزیک پیانو

امکانات دیگر

کد ِکج شدَنِ تَصآویر


تقویم

نظرات و انتقادات

سعید نهری | 09378915938 - موسی دادرسی |09149333949

معرفی سایت به دوستان

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

نویسندگان

آمار

کل مطالب ارسالی:
کل نویسندگان:
بازدید امروز:
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل:
بازدید کل :
آخرین بازید :
آخرین بروزرسانی:

سلام به وبسایت آموزشی کیوکوشین کای کاراته اروپا سیس خوش آمدید با نظر گذاشتن بر روی پست هایی که برای شما بینندگان گذاشته ایم ما را بر اداره بهتر سایت همیاری بفرمایید . اوس
موضوع: کیوکوشین کاراته (IFK اروپا) | نویسنده: سعید نهری سیس

مکمل های مورد نیاز یک کیوکوشین کار

مکملهای مورد نیاز یک کیوکوشین کار :

روی سخنم بیشتر با کسایی که در رشته های رزمی مثل کیوکوشین یا بوکس فعالیت دارند و در کنار آن هم با وزنه کار میکنند و هدفشون از وزنه نتاسب اندام ، عضلات حجیم و قدرت بدنی هست ، مخصوصا اکتومورف ها . یک کیوکوشین کار یا بوکسور باید با وزنه هم کار کنه ، مخصوصا اگه قصد شرکت در مسابقات رو داره . حالا اگر هدف شما فقط افزایش قدرت نباشه و بخواهید عضلات حجیم هم داشته باشید باید تمرینات با وزنه رو هم جدی بگیرین . اما مشکل اینجاست که اگه سه روز در هفته با وزنه کار کنید و عضله ای بدست آورید سه روز دیگری که رزمی کار میکنید فرصت مناسبی هست برای نابود کردن اون عضلات ! کمتر کسی رو دیدم که به صورت طبیعی بتونه 3 روز در هفته به صورت جدی بدنسازی کار کنه و هیکلی متناسب و حجیم داشته باشه و در کنارش به صورت جدی هم بوکس یا کیوکوشین کار کنه ! منظورم از طبیعی عدم استفاده از دارو و حتی مکمل هست . خود من  3 روز در هفته رو سنگین کیوکوشین کار میکنم و 2 روز در هفته رو هم به تمریناتی برای زیر بغل و سینه و جلو بازو و پا می پردازم که البته در اون دو روز به هیچ وجه به جز تمرین پا خودم رو خسته نمی کنم !در این موقع مشکلی نخواهم داشت از هیچ مکملی هم استفاده نمی کردم ! تا اینکه بدنسازی نقش پررنگ تری تو زندگیم پیدا کرد ... اگه قبلا فقط سه ست برای سینه وزنه میزدم الان بیش از 20 ست فوق سنگین برای سینه کار میکنم ، به طوری که تا سه روز اگه سینم رو لمس کنم دردم میگیره ! حالا با این وضع چه طور میتونم به کیوکوشین هم به صورت جدی توجه کنم ! واقعیت این است که اگه بخوام الان مثل قبل به کیو کوشین توجه کنم بعد از 1 ماه اگه تمرین زده نشم باید برم بیمارستان ! فرض کنید من شنبه میرم بدنسازی . حالا یک شنبه باید برم کیوکوشین ، یک ساعت و نیم باید بدوم ، مشت بزنم ، لگد بزنم ، شنا برم ، بارفیکس برم ، کتک بخورم ، زخمی بشم ، زمین بخورم و ... و نه آب بخورم و نه استراحتی بکنم ! آیا چیزی از عضلات دیروز می مونه ! جواب چیزی نیست جز نه ! پس من باید چی کار کنم !؟ من باید کاری کنم تا عضلاتم کمتر تخریب بشه . یا باید هدفم رو تغییر بدم یعنی یا بیشتر به رزمی توجه کنم ؛ یا بیشتر به بدنسازی توجه کنم و فکر قهرمانی در هر کدوم رو از سرم بیرون کنم یا به مکمل ها رو بیارم .
تمام این حرف ها رو زدم که بگم اگه میخواهید بدنسازی و یک رشته رزمی درست و حسابی رو کنار هم انجام بدهید بدون مکمل موفق نمیشوید . من خودم از اون دسته از آدما هستم که از مکمل ها زیاد استفاده نمی کنم اما تو این مورد باید بگم شما حتما نیاز به مکمل دارین . مخصوصا اگه هدفتون قهرمانیه ! هم باید کیوکوشین کار خوبی باشید هم باید قدرت بدنی داشته باشید . هم باید از پس حریفای دوپینگی تون بر بیاین ! اصلا امکان نداره کاملا طبیعی بتونید در مسابقات کیوکوشین یا بوکس سنگین وزن حرفی برای گفتن داشته باشید مگر اینکه دیگه به فکر هیکلتون نباشید .

در پایین چند دسته مکمل رو براتون نام می برم که می تونید از اون ها استفاده کنید .
بقیه مطالب در ادامه مطلب قرار داده شده است.





1- آرژنین :
آرژنین و مکمل های دارای آرژنین یکی از پر کاربردترین مکمل ها در ورزش های رزمی هست . بدن به راحتی آرژنین را به مونواکسید نیترژن تبدیل کرده و از آنجایی که این ماده رشد را تنظیم می کند و به انبساط رگ های خونی کمک می کند محرکی برای کسب حجم و نیرو و استقامت است . با انبساط رگ ، خون بیشتری وارد عضلات می شود در نتیجه اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به عضله می رسد . همچنین تحقیقات نشان داده آرژنین میزان GH را افزایش میدهد . همچنین مصرف آرژنین در کنار تمرین می تواند به عمل چربی سوزی نیز کمک شایانی کند . چربی سوزی با آرژنین بیشتر به خاطر تقویت عمل آزاد سازی چربی و افزایش GH است . آرژنین را قبل از تمرین مصرف کنید .
توجه کنید که بدن نمی تواند آرژنین رو تولید کند پس باید آن را از منابع خارجی تامین کنید .

2- پروتئین وی 100 درصد :
ساده ترین و بی دردسر ترین مکمل پروتئین وی هست که به منظور رشد عضله در بدنسازی استفاده می شود . پروتئین وی را قبل و به خصوص بعد از تمرین استفاده کنید . همچنین مصرف این مکمل در صبح نیر میتواند مفید باشد .
استفاده پروتئین وی بعد از تمرین برای شدت بخشیدن به سنتز پروتئینی ضروری هست . همچنین پروتئین وی علاوه بر عضله سازی میتواند به چربی سوزی شما کمک کند . مخلوط کردن 30 الی 40 گرم پروتوین وی در آب و خوردن این نوشیدنی به عنوان میان وعده احساس گرسنگی را کاهش داده و به این ترتیب دیگه به سراغ هله هوله نخواهید رفت !

۳-گلوتامین و اسید های آمینه
هیچ چیز مثل گلوتامین به یه رزمی کار خسته کمک نمی کند ! گلوتامین از تخریب و تحلیل عضلات جلوگیری کرده و به بهبود آنان و عضله سازی کمک میکند علاوه بر این گلوتامین نیز میتواند چربی سوزی کند ! گلوتامین را بعد از ورزش و قبل خواب استفاده کنید . گلوتامین را میتوانید با نوشیدنی پروتئینی نیز مخلوط کنید و مصرف کنید .

BCAA : آمینو اسیدهای شاخه ای لیوسین ، ایزولیوسین و والین 3 آمینو اسید از 8 آمینو اسید ضروری هستند . بعد از تمرین درصد این سه ماده در بدن کم می شود . شما بعد تمرین فورا از باشگاه بیرو میاین و بدن هم برای تامین مواد خود میره سراغ عضلاتتان ! همونی که برای تقویتش وقت گذاشتید ! این اسیدهای آمینه موجب تقویت رشد عضلانی ، تقویت استقامت همونی که در رزمی دنبالشین ، تقویت قدرت ، جلوگیری از نابودی عضلات و چربی سوزی بیشتر می شود . آمینو اسید ها را قبل و بعد تمرین استفاده کنید .
۴- بتا آلانین :
یک مکمل نیروزا مخصوص بدنسازها و رزمی کار ها . بتا آلانین که در واقع یک اسید آمینه هست در بدن با ماده ای دیگر ترکیب شده و نه تنها باعث افزایش نیرو میشود بلکه در پی آن عضله سازی و چربی سوزی نیز صورت می گیرد .
وقتی شما بتوانید وزنه های سنگین تر بزنید و مدت طولانی تری به کیسه بوکس مشت بزنید پس بهتر میتوانید عضلات رو تقویت و چربی ها رو آب کنید .
۵- کازئین
این پروتئین دیر هضم رو شب قبل خواب مصر کنید ... همچنین می تونید به جای این مکمل از 150 گرم ماست یا چند قاشق کشک استفاده کنید .
شیر نیز دارای این پروتئین هست میتونید یک لیوان صبح و یک لیوان شب قبل از خواب از شیر استفاده کنید.

همون طور که دیدید تمام مکمل های بالا می تونند چربی سوزی هم بکنند البته در کنار یک تمرین مناسب ، علت اصلی هم افزایش متابولیسم یا قدرت بدنی که همشون به ما میدن و این چیزی هست که ما به دنبالشیم .
برچسب ها: تغذیه مناسب یک کیوکوشین کار ، مکملهی مورد نیاز برای یک کیوکوشین کار ، کیوکوشین کاراته سیس ، کاراته سیس ، تغذیه و مکمل های مناسب برای یک کیوکوشین کار ،




کیوکوشین کاراته سیس