تبلیغات
کیوکوشین کاراته اروپا IFK - کیوکوشین کاراته و فواید آن

آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

کیوکوشین کاراته اروپا IFK - کیوکوشین کاراته و فواید آن

آموزش کیوکوشین کاراته IFK به مربی گری سنسی موسی دادرسی سیسی

آموزش کیوکوشین کاراته اروپا IFK به مربی گری سنسی موسی دادرسی دارنده حکم مربیگری از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران
روزهای زوج هفته : شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه هرهفته
از ساعات 15:00 الی 18:00 در سالن ورزشی شهر سیس
اوس
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نسخه ی موبایل
تبلیغات
تبلیغات

نظر سنجی

عاشق کدام ضربه پا در کاراته هستید؟







موزیک پیانو

امکانات دیگر

کد ِکج شدَنِ تَصآویر


تقویم

نظرات و انتقادات

سعید نهری | 09378915938 - موسی دادرسی |09149333949

معرفی سایت به دوستان

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

نویسندگان

آمار

کل مطالب ارسالی:
کل نویسندگان:
بازدید امروز:
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل:
بازدید کل :
آخرین بازید :
آخرین بروزرسانی:

سلام به وبسایت آموزشی کیوکوشین کای کاراته اروپا سیس خوش آمدید با نظر گذاشتن بر روی پست هایی که برای شما بینندگان گذاشته ایم ما را بر اداره بهتر سایت همیاری بفرمایید . اوس
موضوع: کیوکوشین کاراته (IFK اروپا) | نویسنده: سعید نهری سیس


کیوکوشین کاراته سیس

فواید و مزایا ورزش كاراته:

تحقیق جدید منتشره شده در مجله پزشکی ورزشی انگلستان نشان می‌دهد که افراد ۴۰ یا ۵۰ ساله که به طور منظم  کاراته‌  تمرین می‌کنند سطوح حیرت‌آوری از تناسب اندام را در مقایسه با افراد هم سنی که تمرین نمی‌کردند نشان دادند.

از زمان‌های دور خواص حیرت‌آور ضدپیری برای کسانی که کاراته تمرین می‌کردند شناخته شده است. در بسیاری از کشورهای شرق آسیا دیدن گروه‌های بزرگی از افراد مسن (با سن ۶۰ یا ۷۰ و حتی ۸۰ سال) که با طلوع خورشید در حال تمرین در پارک‌های عمومی‌هستند،‌ غیرمعمولی نیست. با وجود سن این افراد آنها دارای تعادل،‌ انعطاف پذیری،‌ قدرت و هماهنگی بسیار بیشتری نسبت به افراد حتی جوان‌تر از خودشان در کشورهای دیگر هستند که ازبیماری‌های مزمنی مانند دیابت چاقی و سرطان رنج می‌برند.

● فواید کاراته

▪ سلامت جسمی ‌و ذهنی شما را بهبود می‌بخشد.

▪ خودباوری و اعتماد به نفس شما را تقویت می‌کند.

▪ انجام کارهای تحصیلی شما را با افزایش سطح انرژی و تمرکز بهبود می‌بخشد.

▪ تکنیک‌های برتر دفاع شخصی را فرا می‌گیرید.

 برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب رجوع بفرمایید [با تشکر].


 

● بهبود سلامت جسمی‌

فایده بارز فراگیری کاراته بهبود سلامت جسمی‌است. افرادی که کاراته یاد می‌گیرند به‌طور منظم چندین بار در هفته تمرین می‌کنند که این یکی از مفیدترین رفتارها در زندگی است.

این عمل منجر به تعادل فشارخون و بهبود عملکرد گردش خون و کاهش سطح کلسترول و همچنین کاهش تعداد مراجعه به پزشک و تمام هزینه‌های پزشکی را به همراه دارد. همچنین افرادی که کاراته یاد می‌گیرند دارای عضلات و مفاصل انعطاف‌پذیری می‌شوند که شانس آنها را برای زنده ماندن در تصادفات رانندگی همراه با آسیب‌های کمتر در مقایسه با افرادی که تمرین کاراته انجام نداده‌اند، افزایش می‌دهد.

▪ بهبود سلامت ذهنی

فایده  مشخص کاراته بهبود سلامت ذهنی است. خودتان را در یک ساحل زیبا با درختان نخل یا در حال تنفس هوای تازه کوهستان درحالیکه از زیبایی کوهستان لذت می‌برید، تصور کنید. بدون هیچ استرس روانی شما احساس سبکی می‌کنید و عضلات شما ریلکس می‌شوند؛ در آن لحظه شما احساس می‌کنید که برای حس چیزهای زیبا در زندگی آمادگی دارید. هرکسی این حالت ذهنی را در حافظه خودش ثبت و نگهداری می‌کند.

بعد از دو ساعت تمرین کامل کاراته افراد کاملا احساس خستگی می‌کنند. همه عضلات و کل بدن در حالت ریلکس قرار دارند که حالت ذهنی بدون استرس را تداعی می‌کند. این یکی از بزرگ‌ترین هدایای طبیعت است که از طریق مکانیسمی‌ به‌وسیله ورزش و تمرین ایجاد می‌شود. هنگامی‌که فرد حرکتی را در کاراته انجام می‌دهد، ۱۰۰ درصد تمرکز ذهنی خود را روی انجام حرکت می‌گذارد و در آن لحظه فرد نمی‌تواند به چیز دیگری فکر کند،‌ زیرا واقعا هیچ نوع انرژی ذهنی در جای دیگر تلف نمی‌شود.

افراد یک درس با ارزش زندگی را می‌آموزند : ( انجام فقط یک کار در یک لحظه ) ، این کار باعث کارایی بیشتر در انجام کارها می‌شود. زیرا ۱۰۰ درصد انرژی ذهنی فرد برای انجام آن کار صرف می‌شود و نتایج آن کار موثرتر و سریع‌تر به‌دست می‌آیند.

● ایجاد خودباوری و تقویت اعتماد به نفس

ایجاد خودباوری و تقویت اعتماد به نفس بر اساس این واقعیت است که افراد در کاراته یک هدفی را مشخص می‌کنند، آن را در ذهن بررسی می‌کنند، برای به دست آوردن آن تلاش می‌کنند و به هدف خود می‌رسند و در نهایت به کمربند بعدی ارتقا می‌یابند. به‌طور خیلی مختصر فرمولی برای موفقیت است. یک سفر هزاران کیلومتری با برداشتن قدم به قدم می‌تواند انجام شود. کاراته هدف بلند مدت را به چندین هدف کوتاه مدت تبدیل می‌کند کمربندهای رنگی پیشرفت در کاراته با سیستم کمربندهای طبقه‌بندی شده اندازه‌گیری می‌شود. پس از آزمون هر کمربند افراد بازخورد مناسب را از امتحان‌گیرندگان در مورد قدرت و تکنیک‌های خودشان و همچنین توصیه‌های لازم برای پیشرفت را دریافت می‌کنند. هر کمربند جایزه‌ای برای دست یافتن به یک هدف کوتاه مدت است که افق تازه‌ای را برای رسیدن به هدف بعدی باز می‌کند. آن لحظه‌ای است که فرد درک می‌کند که باوجود شرایط سخت و ناملایمات او موفق به انجام کار و کنترل سختی‌ها و شرایط شده است که این در حقیقت غذای روانی برای رشد اعتماد به نفس و خودباوری است.

آن لحظه هنگامی‌است که خودباوری فرد بالا می‌رود با آگاهی از اینکه:

اهداف،‌ قصد و جهت را در زندگی مشخص می‌کنند.

دستیابی به اهداف ابزاری برای موفقیت در زندگی است.

تقریبا هر هدفی را می‌توان با برنامه ریزی خوب،‌ نظم قوی و عملکرد مناسب به دست آورد.

بازخورد سازنده یا یک پاداش شایسته مکانیسمی ‌است که باعث احساس رضایت و تقویت الگوهایی می‌گردد که باعث موفقیت می‌شوند.


● بهبود انجام کارهای تحصیلی با افزایش سطح انرژی و تمرکز

این کار بیشتر به خاطر این است که شما در کاراته در یک لحظه فقط یک کار انجام می‌دهید هنگامی‌که شما ۱۰۰ درصد تمرکز خودتان را صرف انجام کاری می‌کنید بهترین استفاده را از انرژی خودتان انجام می‌دهید. هر چیز دیگری فقط انرژی و زمان شما را تلف می‌کند. و از آنجایی که شما می‌دانید که زمان باارزش‌تر از پول است بهترین استفاده را از زمان برای انجام کارهای تحصیلی خودتان می‌کنید.

به عنوان یک نتیجه افرادی که کاراته تمرین می‌کنند مدت طولانی‌تری زندگی می‌کنند،‌ سالم‌تر هستند و زندگی شادتری دارند.


کانال کیوکوشین کاراته سیس
برچسب ها: فواید کیوکوشین کاراته ، کاراته و فواید آن در سلامتی ، سلامتی ذهنی و جسمی ، کاراته سیس ،




کیوکوشین کاراته سیس